برگزاری کارگاه پروتکل گام به گام Full Digital برای برنامه ریزی، درمان و موفقیت کیس های پیچیده 

سه‌شنبه,14 نوامبر, 2017 - 5:04

دایوپارس- کارگاه پروتکل گام به گام Full Digital برای برنامه ریزی، درمان و موفقیت کیس های پیچیده کارگاه  پروتکل گام به گام Full Digital برای برنامه ریزی، درمان و موفقیت کیس های پیچیده، در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران در 28 ام مهر ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این کارگاه که در کلاس 3 هتل المپیک تهران برگزار شد، آقای دکتر Konstantinos Sergis متخصص پروتز و ادوایزر شرکت 3shape دانمارک، با تاکید بر لزوم استفاده از سیستم های دیجیتال، به معرفی اسکنر Trios پرداختند و نحوه کار با آن را تشریح کردند و سپس در نرم افزار مربوط به سیستم دیجیتال DIOnavi نحوه کار با نرم افزار را آموزش دادند. دکتر روش دیجیتال قالبگیری را با روش معمول قالبگیری ایمپلنت مقایسه کردند و دقت بالا، زمان کوتاه قالبگیری و آسانی فرایند را از جمله مزایای روش دیجیتال برشمردند.

پس از آن دکتر  Konstantinos Sergis با استفاده از اسکنر داخل دهانی Triosبه انجام قالبگیری دیجیتال از یکی از افراد حاضر در کارگاه پرداختند و دندانپزشکان به صورت زنده کلیه مراحل را مشاهده کردند.

همچنین در ادامه وی به انجام گام به گام برنامه ریزی طرح درمان در نرم افزار Dental System پرداخته و کلیه مراحل کار را انجام داده و برای حاضران نمایش دادند. سپس در قسمت پایانی این کارگاه، ایشان به سوالات دندانپزشکان در این زمینه پاسخ دادند.

برای مشاهده تصاویر کارگاه پروتکل گام به گام Full Digital برای برنامه ریزی، درمان و موفقیت کیس های پیچیده توسط جناب آقای دکتر Konstantinos Sergis می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

همچنین برای مشاهده فیلم کامل این کارگاه می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

به گزارش دایوپارس، شرکت دایوپارس با مشارکت حقوقی دو شرکت افرنداطلس و شرکتDIO Corporation کره جنوبی و بعنوان Joint Venture بمنظور انتقال تکنولوژیهای نوین در حوزه دندانپزشکی دیجیتال و ایمپلنتولوژی و استفاده از بازارهای منطقه ای، در سال 1395 تاسیس گردید.