کارگاه معرفی و جراحی زنده ایمپلنت دیجیتال در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران

چهارشنبه,15 نوامبر, 2017 - 11:54

دایوپارس- جراحی زنده کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال با استفاده از سیستم DIOnavi ، در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران در 28 ام مهر ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این جراحی زنده که در سالن پارسه هتل المپیک تهران برگزار شد، جناب آقای دکتر حمیدرضا عرب متخصص پریو- جراحی لثه و استاد دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مشهد پس از معرفی کلیات سیستم دیجیتال DIOnavi برای دندانپزشکان حاضر در سالن و پاسخ به سوالات دندانپزشکان به تشریح شرایط بیمار پرداختند؛ سپس عمل جراحی زنده را بر روی بیمار انجام دادند. در این جراحی، کاشت ایمپلنت در ناحیه خلفی در شماره دندان 16 انجام شد؛ بدین ترتیب که ابتدا فیکسچر در مکان مورد نظر قرار گرفت و پس از آن کاستومایزد اباتمنت و بر روی آن کراون موقت با استفاده از جیگ قرار گرفت.
همچنین جناب آقای دکتر عرب در خصوص سطح دقت بالای جراحی با استفاده از سیستم DIOnavi در حین جراحی زنده نکاتی را ارائه فرمودند.

گفتنی است که دندانپزشکان حاضر در کارگاه، معرفی و جراحی زنده ایمپلنت دیجیتال را در این کارگاه مشاهده نمودند و در پایان به تمامی سوالات ایشان پاسخ داده شد.

برای مشاهده تصاویر کارگاه معرفی و جراحی زنده ایمپلنت دیجیتال با استفاده از سیستم DIOnavi توسط جناب آقای دکتر عرب می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

همچنین برای مشاهده فیلم کامل این کارگاه می توانید به اینجا مراجعه نمایید.