توسط پروفسور  Byung Ho Choiبرگزار شد؛

کارگاه  مرور کیس های DIOnavi و پرسش و پاسخ در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران

سه‌شنبه,14 نوامبر, 2017 - 4:56

دایوپارس- کارگاه مرور کیس های DIOnavi و پرسش و پاسخ، در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران در 28 ام مهر ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این کارگاه که در کلاس 2 هتل المپیک تهران برگزار شد، جناب آقای پروفسور   Byung Ho Choiمبدع روش DIOnavi در خصوص سیستم دیجیتال ایمپلنت DIOnavi شروع به صحبت کردند و مزایای منحصربفرد DIOnavi در مقایسه با سایر روش های دیجیتال موجود در دنیای دندانپزشکی دیجیتال را برشمردند.

این مزایا شامل دقت بسیار بالای کار نهایی با طراحی های انجام شده، کاشت ایمپلنت در حداقل زمان (یک روزه) و کاهش درد و خونریزی و دوره درمان برای بیمار است. با توجه به نوظهور بودن سیستم DIOnavi و سوالات دندانپزشکان در خصوص این سیستم، پروفسور Byung Ho Choi به تک تک سوالات مطرح شده پاسخ دادند و دندانپزشکان توانستند ابهامات خود را در استفاده از سیستم دیجیتالDIOnavi  برطرف کنند.

پروفسور Byung Ho Choi کیس های ایمپلنت انجام شده با DIOnavi را برای حاضران مرور کردند و دقت بالای کار با DIOnavi را در خصوص کیس های موجود نشان دادند. محور اصلی سخنان پروفسور در این بخش از کارگاه، تبیین راهکارهایی برای اطمینان از موفقیت درمان DIOnavi با تکیه بر شواهد موجود از کیس های عملی ا نجام شده توسط ایشان استوار بود.

برای مشاهده تصاویر کارگاه مرور کیس های DIOnavi و پرسش و پاسخ  توسط پروفسور Byung Ho Choi می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

به گزارش دایوپارس، شرکت دایوپارس با مشارکت حقوقی دو شرکت افرنداطلس و شرکتDIO Corporation کره جنوبی و بعنوان Joint Venture بمنظور انتقال تکنولوژیهای نوین در حوزه دندانپزشکی دیجیتال و ایمپلنتولوژی و استفاده از بازارهای منطقه ای، در سال 1395 تاسیس گردید.