برگزاری کارگاه معرفی سیستم (DIO UF(II در دومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسی ایران

یکشنبه,10 دسامبر, 2017 - 11:27

دایوپارس- کارگاه “معرفی سیستم (DIO UF(II” توسط جناب آقای دکتر حسام الدین نظری متخصص جراحی دهان، فک و صورت و رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی کرمانشاه در دومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسی ایران در کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، این کارگاه که در تاریخ 15 آذرماه سال جاری ساعت 9 الی 11 در  سالن دوم آمفی تئاتر هتل پارسیان کرمانشاه با بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب نوع فیکسچر و معرفی سیستم ایمپلنت (UF(II شرکت DIO برگزار شد.

در این کارگاه جناب آقای دکتر نظری به بیان بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب نوع فیکسچر پرداختند و سپس سیستم ایمپلنت (UF(II شرکت DIO را معرفی کردند.

وی به ویژگی های ساختاری و مکانیکی فیکسچرهای این سیستم اشاره کردند و موفقیت آمیز بودن نتایج مطالعات بالینی در خصوص مقایسه خواص بیولوژیکی این سیستم با دیگر سیستم های موجود را نشان دادند.

همچنین وی کیت جراحی و پروتز (UF(II را معرفی کردند و از طراحی بسیار دقیق وکاربردی دریل ها و ابزار موجود بر روی کیت های سیستم ایمپلنت( DIO UF(II صحبت کردند.

در کارگاه “معرفی سیستم( DIO UF(II  که با استقبال زیاد دندانپزشکان حاضر در کنگره روبرو شد، حضار به طرح سوالات خود پرداختند و جناب آقای دکتر نظری به سوالات دندانپزشکان در خصوص سیستم   ( DIO UF(II پاسخ دادند.

کارگاه معرفی سیستم (DIO UF(II