در دومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسی ایران در کرمانشاه؛

کارگاه اصول ایمپلنتولوژی دیجیتال DIOnaviدر کرمانشاه برگزار شد

یکشنبه,10 دسامبر, 2017 - 11:11

دایوپارس- کارگاه “اصول ایمپلنتولوژی دیجیتال DIOnavi” توسط جناب آقای دکتر احسان مرشدی متخصص پروتز و استادیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه زنجان در دومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسی ایران در کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، این کارگاه توسط جناب آقای دکتر مرشدی 15 آذرماه سال 96 ساعت 11 الی 13 در  سالن دوم آمفی تئاتر هتل پارسیان کرمانشاه برگزار گردید.

در این کارگاه وی با معرفی مفهوم دیجیتال در دندانپزشکی شروع به صحبت کردند و پس از آن سیستم های مختلف که از ابتدا با هدف navigation در جراحی ایمپلنت شروع به ارایه خدمات کردند را مورد بررسی قرار دادند و به تمایز سیستم DIOnavi با سیستم های دیجیتال پیشین پرداختند.

دکتر مرشدی با اشاره به  مزایای سیستم دیجیتال DIOnavi گفت: بدون درد و خونریزی بودن پروسه، عدم نیاز به Irrigation در حین دریل کردن، گرمای بسیار کم تولید شده در حین فرایند به علت سرعت کم دریل کردن، صدای بسیار کم در حین دریل کردن، کاهش تعداد دفعات مراجعه، طول کوتاهتر دریل ها (دسترسی راحتتر به نقاط خلفی دهان) و عدم تحرک دریل ها در  گاید جراحی DIOnavi از جمله مزایای این روش محسوب می شود.

در کارگاه “ایمپلنتولوژی دیجیتال در DIOnavi” که با استقبال زیاد دندانپزشکان حاضر در کنگره روبرو شد، حضار به طرح سوالات خود پرداختند و جناب آقای دکتر مرشدی به ارایه پاسخ و خدمات کاربردی DIOnavi اشاره کردند.

سپس در بخش دوم کارگاه، به صورت عملی و Hands-On Case تک واحدی با استفاده از Surgical Guide توسط دکتر مرشدی از ابتدای جراحی تا مرحله بستن روکش نهایی انجام گردید.

در پایان کارگاه نیز دکتر مرشدی به سوالات دندانپزشکان در خصوص فرایند استفاده از سیستم پاسخ دادند.

به گزارش دایوپارس، شرکت دایوپارس با مشارکت حقوقی دو شرکت افرنداطلس و شرکتDIO Corporation کره جنوبی و بعنوان Joint Venture بمنظور انتقال تکنولوژیهای نوین در حوزه دندانپزشکی دیجیتال و ایمپلنتولوژی و استفاده از بازارهای منطقه ای، در سال 1395 تاسیس گردید.