هفدهمین دوره آموزشی دندانپزشکی دیجیتال (DDA(DIO Digital Academy  برگزار گردید

یکشنبه,16 دسامبر, 2018 - 1:20

دایوپارس- هفدهمین دوره آموزشی دندانپزشکی دیجیتال (DDA(DIO Digital Academy با حضور جمعی از اعضای محترم هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شاهد در تاریخ 16  آذر 97 برگزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در ابتدا جناب آقای دکتر محسن عباسی جراح فک و صورت به تدریس سیستم دندانپزشکی دیجیتال DIOnavi در حوزه Digital Dentistry پرداختند.

 

در این دوره آموزشی یک روزه جناب آقای دکتر عباسی به معرفی Digital Dentistry پرداختند و مزایای سیستم دندانپزشکی دیجیتال  را با روش های معمول کاشت ایمپلنت مقایسه کردند.

 

وی دقت پروتزی بالا، از بین رفتن مسایل و مشکلات مربوط به قالبگیری شامل Shrinkage قالب و غیره ، صرفه جویی در زمان بیمار و دندانپزشک، کاهش ریسک Failure و در نهایت رضایت بیمار را از مزایای سیستم DIOnavi  برشمردند. ایشان همچنین به بیان مفهوم OFFSET در سیستم دیونوی و  معرفی کیت های جراحی پرداختند .

 

در ادامه جناب آقای دکتر محمد تقی باغانی پروستودنتیست مراحل پروتزی ایمپلنت دیجیتال (Digital  Implant)  را بیان کردند و به مقایسه روش های مختلف قالبگیری با اسکن داخل دهانی (3shape TRIOS) و همچنین تاریخچه سرجیکال گاید ها ومقایسه آنها پرداختند.

 

همچنین سرکار خانم دکتر شیرین شیدفر پریودنتیست در خصوص  مراحل جراحی کیس های پیشرفته نظیر سینوس لیفت و Full Mouth  و کیت های مربوطه توضیحات کاملی بیان نمودند.

 

پس از طرح مباحث تئوری دندانپزشکان با استفاده از پک های آموزشی و موتور جراحی و کیت های موجود شروع به هندزآن کردند و Case های مختلف را به صورت عملی از ابتدای هندزآن جراحی تا قرار دادن پروتز انجام دادند و همچنین نحوه ثبت سفارش  دندانپزشکی دیجیتال DIOnavi در پنل دیونوی را آموزش دیدند.

 

برای مشاهده تصاویر مربوط به هفدهمین دوره آموزشی دندانپزشکی دیجیتال شرکت دایوپارس می توانید به اینجا مراجعه نمایید.