شرکت 3shape ،محصول 3 TRIOS 3 Wireless را رونمایی می کند

یکشنبه,13 آگوست, 2017 - 7:02

دایوپارس- شرکت 3shape از تریوس وایرلس( 3 TRIOS 3 Wireless ) که نسخه ی وایرلسی از اسکنر تریوس داخل دهانی است، رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، محصول جدید تریوس وایرلس 3 ( 3 TRIOS 3 Wireless )به صورت بی سیم به لپ تاپ و تریوس کارت متصل می شود و از این طریق نیاز به کابل اتصال دهنده ی بین ماژول اسکنر داخل دهانی و رایانه را از بین می برد.

یکی ازویژگی های برجسته ی تریوس وایرلس 3، قابلیت تعویض آسان باتری به منظور اسکن مداوم و پیوسته است. این محصول با سه باتری قابل شارژ با قابلیت نگهداری طولانی مدت شارژ به بازار عرضه می شود.

جهت سهولت در در عمل اسکن، ماژول تریوس وایرلس همانند مدل های دیگر تریوس؛ برای  نویگیت بین صفحات اسکن  در کامپیوتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ لذا هنگام انجام عمل اسکن روی بیمار، نیازی به لمس کردن کیبورد و موس نیست.

این اسکنر وایرلس داخل دهانی از ویژگی هایی از قبیل سرعت بسیار بالا، دقت به ثبت رسیده و فناوری های  پیشتاز برخوردار است که  باعث شده  قالب گیری به روش دیجیتال در تریوس جایزه” تکنولوژی برتر Cellerant برای اسکنرهای دهانی” را طی چهار سال گذشته به صورت متوالی ازآن خود کند.

همانند تمام مدل های تریوس، دقت این مدل ، بستری مناسب برای قالب گیری دیجیتال در گستره کاملی از اندیکاسیون ها و مواد مورد استفاده در مواردی مانند دندان های پارسیل متحرک، کراون موقت، وکس آپ تشخیصی دیجیتال، پوست و کور و غیره فراهم می کند.

تریوس وایرلس 3  ( 3 TRIOS 3 Wireless ) همانند دیگر تریوس ها با بزرگ ترین سیستم های ایمپلنتی،ارائه کننده های  درمان  ارتودنسی مانند اینویزی لاین ، لابراتوارهای دندانی ، همچنین سیستم مدیریت  بیماران همچون دنتریکس، و دستگاه های میلینگ و پرینت سه بعدی برای دندانسازی در یک روز، یکپارچه شده است.