کارگاه آموزشی مراحل کلینیکی و لابراتواری اوردنچر متکی بر 3 ایمپلنت برگزار شد

یکشنبه,22 ژانویه, 2017 - 1:27

روابط عمومی- شرکت DioPars ، کارگاه آموزشی با موضوع “مراحل کلینیکی و لابراتواری اوردنچر متکی بر 3 ایمپلنت با اتچمنت بار-بال به همراه مراحل عملی اتصال لوکیتور به اوردنچر” را یکم بهمن ماه سال جاری در کلینیک مهر برگزار نمود.

به گزارش خبرنگار شرکت دایوپارس، این کارگاه آموزشی یک روزه با تدریس جناب آقای دکتر مسعود اجلالی متخصص پروتزهای دندانی و عضو هيئت علمي دانشکده دندانپزشکي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، برگزار شد.

در ابتدای کارگاه آموزشی، جناب آقای دکتر اجلالی به معرفی مزایا، معایب، موارد کاربرد و عدم کاربرد اوردنچرهای متکی بر دندان و ایمپلنت پرداختند و طرح های مختلف این درمان را بر اساس نظرات دکتر میش و سایر نویسندگان ارائه فرمودند.

همچنین در این کارگاه آموزشی مراحل قالب گیری، امتحان دندان و گرفتن ایندکس پوتی، امتحان و تحویل اتچمنت بار – بال به صورت عملی در حضور شرکت کنندگان تدریس شد و سوالات آنان در این زمینه توسط جناب دکتر اجلالی پاسخ داده شد.

از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره، می توان به طراحی درمان برای پروتز متحرک مبتنی بر ایمپلنت در مندیبل و ماگزیلا و انواع آن، آشنایی با قطعات ایمپلنتی مرتبط با اوردنچر، روشهای قالبگیری متفاوت از اوردنچرهای قدیمی و جدید، پروسه های لابراتواری و کلینیکی طی شده برای ریلاین اوردنچرهای متکی بر ایمپلنت و اتصال اوردنچر متکی بر دو ایمپلنت به اتچمنت لوکیتور بر روی مدل اشاره کرد.

بر اساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط شرکت دایوپارس، دندانپزشکان حاضر در این کارگاه از رضایت کامل برخوردار بودند.

گفتنی است که این کارگاه آموزشی با استقبال بیش از 15 دندانپزشک در روز جمعه یکم بهمن ماه در کلینیک مهر گاندی برگزار گردید.

برای مشاهده تصاویر بیشتر این خبر، لطفا اینجا مراجعه نمایید.