یازدهمین دوره DIO Digital Academy برگزار می شود

دوشنبه,18 دسامبر, 2017 - 9:26

دایوپارس- یازدهمین دوره DDA DIO Digital Academy روز جمعه 1 دی ماه با حضور دندانپزشکان محترم از استان های مختلف کشور در مرکز تخصصی سلامت دهان و دندان مهر گاندی برگزار می گردد.
به گزارش خبرنگار شرکت دایوپارس، در این دوره دندانپزشکان به صورت تئوری و عملی (Hands on) با سیستم نوین دندانپزشکی دیجیتال DIOnavi آشنا می شوند.
همچنین در این دوره  به تشریح کلی این تکنیک و مزایای آن پرداخته می شود.

با استفاده از روش DIOnavi، کل فرآیند جراحی به وسیله فایل قالب دیجیتال یا همان اسکن دهان بیمار و فایل رادیوگرافی (CBCT) فک بیمار در نرم افزار، شبیه سازی می شود و پس از آن، بهترین موقعیت کاشت ایمپلنت با توجه به کیفیت استخوان فک بیمار و محل قرارگیری سینوس یا عصب تعیین خواهد شد و در نهایت طرح نهایی توسط متخصص فک و صورت یا جراح لثه، مورد تایید قرار می گیرد.

از جمله مزایای به کارگیری این فناوری می توان به راحتی حین و بعد از جراحی برای بیمار (کاهش صدای آزاردهنده موتور ایمپلنت حین جراحی )، کاهش زمان مراقبت های بعد از جراحی به دلیل عدم برش لثه و عدم نیاز به بخیه و کاهش تعداد جلسات ویزیت برای یک ایمپلنت از 7 به 3 جلسه اشاره کرد.

افزایش قدرت و دقت تشخیص دندانپزشک و قابل پیش بینی بودن مراحل درمان و نتیجه حاصله جراحی بدون برش بافت نرم (لثه)، طراحی جایابی صحیح و ایمن ایمپلنت قبل از جراحی و کاهش خطر آسیب به سینوس و اعصاب فک، ایمپلنت گذاری با اطمینان و درصد موفقیت بالا حتی برای افراد مسن و افراد دارای بیماری های سیستمیک مانند دیابت و فشار خون بالا از دیگر مزایای این فناوری است.

DDA