کارگاه DIOnavi Case Review,Q & A در شانزدهمین كنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ايران  

شنبه,10 فوریه, 2018 - 2:05

دایوپارس- کارگاه DIOnavi Case Review,Q & A توسط  جناب آقای دکتر محمد بیات  در شانزدهمین كنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ايران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، این کارگاه در روز جمعه 27 بهمن ساعت 8:30 الی 10:30 در کلاس 2 هتل المپیک برگزار می شود.

دراین کارگاه جناب آقای دکتر بیات عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص سیستم دیجیتال ایمپلنت DIOnavi ، مزایای منحصربفرد DIOnavi در مقایسه با سایر روش های دیجیتال موجود در دنیای دندانپزشکی دیجیتال را برخواهند شمرد.

این مزایا شامل دقت بسیار بالای کار نهایی با طراحی های انجام شده، کاشت ایمپلنت در حداقل زمان (یک روزه) و کاهش درد و خونریزی و دوره درمان برای بیمار است.

با توجه به استقبال دندانپزشکان محترم از سیستم دیونوی ، این جلسه به صورت پرسش و پاسخ طراحی شده تا دندانپزشکان محترم از تجربیات جناب آقای دکتر بیات  رئیس مرکز تحقیقات جمجمه فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران بهره مند گردند.

همچنین در این کارگاه  کیس های ایمپلنت انجام شده با DIOnavi توسط آقای دکتر بیات رئیس بخش و مسئول تخصصی جراحی دهان ،فک وصورت بیمارستان شریعتی ،برای حاضران مرور خواهد شد.

محور اصلی سخنان جناب آقای دکتر بیات در این بخش از کارگاه، تبیین راهکارهایی برای اطمینان از موفقیت درمان DIOnavi با تکیه بر شواهد موجود از کیس های عملی ا نجام شده توسط ایشان خواهد بود.