توسط شرکت دایوپارس برگزار گردید؛

کارگاه سینوس لیفت با روش بدون فلپ در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران

سه‌شنبه,14 نوامبر, 2017 - 5:13

دایوپارس- کارگاه سینوس لیفت با روش بدون فلپ، در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران در 28 ام مهر ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این کارگاه که در سالن پارسه هتل المپیک تهران برگزار شد، جناب آقای پروفسور  Byung Ho Choiمبدع روش DIOnvi در خصوص سیستم دیجیتال ایمپلنت DIOnavi شروع به صحبت کردند و مزایای استفاده از این سیستم نسبت به روش های معمول کاشت ایمپلنت را بررسی کردند و روش DIOnavi در درمان کیس های پیچیده را بسیار مفید و کارآمد ارزیابی کردند. از موارد بسیار با اهمیت در کیس های ایمپلنت، کیس های سینوس لیفت هستند که با استفاده از این سیستم نگرانی های موجود در زمینه جراحی سینوس لیفت کلوز، برطرف خواهد شد و دندانپزشکان می توانند با استفاده از روش های دیجیتال از مشکلات موجود جلوگیری نموده و با دقت بسیار بالایی عمل سینوس لیفت کلوز را همزمان با کاشت ایمپلنت به انجام برسانند.

جناب آقای پروفسور Byung Ho Choi کیس های سینوس لیفت انجام شده با سیستم DIOnavi را برای حضار نمایش دادند و به صورت موردی تشریح کردند و پس از آن به پاسخ دادن به سوالات دندانپزشکان در این زمینه پرداختند.
برای مشاهده تصاویر کارگاه سینوس لیفت با روش بدون فلپ توسط پروفسور Byung Ho Choi می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

همچنین برای مشاهده فیلم کامل این کارگاه می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

به گزارش دایوپارس، شرکت دایوپارس با مشارکت حقوقی دو شرکت افرنداطلس و شرکتDIO Corporation کره جنوبی و بعنوان Joint Venture بمنظور انتقال تکنولوژیهای نوین در حوزه دندانپزشکی دیجیتال و ایمپلنتولوژی و استفاده از بازارهای منطقه ای، در سال 1395 تاسیس گردید.