کارگاه جراحی زنده کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال با استفاده از سیستم DIOnavi

سه‌شنبه,14 نوامبر, 2017 - 5:08

دایوپارس- کارگاه جراحی زنده کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال با استفاده از سیستم DIOnavi ، در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران در 27 ام مهر ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این جراحی زنده که در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار شد، جناب آقای دکتر امید مقدس متخصص پریو_ جراحی لثه پس از معرفی سیستم ایمپلنت دیجیتال DIOnavi به دندانپزشکان حاضر در سالن، ابتدا بر روی مدل سه بعدی پرینت گرفته شده از فک بیمار حاضر در جلسه، جراحی هندزآن انجام داده و سپس عمل جراحی زنده کاشت ایمپلنت یک روزه را بر روی همان بیمار انجام دادند.
در این جراحی، کاشت چهار واحد ایمپلنت در ناحیه خلفی دهان بیمار در مکان های 45 و 46 و 36 و 37 توسط جناب آقای دکترمقدس انجام گردید و سپس بر روی فیکسچرهای 45 و 46  H-Scan Body و بر روی فیکسچرهای 36 و 37 اباتمنت کاستومایزد و کراون موقت قرار داده شد.

همچنین جناب آقای دکتر مقدس به سوالات دندانپزشکان در زمینه دندانپزشکی دیجیتال و خصوصا سیستم DIOnavi پاسخ دادند. گفتنی است که دندانپزشکان حاضر در کارگاه، معرفی و جراحی زنده ایمپلنت دیجیتال را در این کارگاه مشاهده نمودند و در پایان به تمامی سوالات ایشان پاسخ داده شد.

برای مشاهده تصاویر کارگاه معرفی و جراحی زنده ایمپلنت دیجیتال با استفاده از سیستم DIOnavi توسط جناب آقای دکتر مقدس می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

همچنین برای مشاهده فیلم کامل این کارگاه می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

به گزارش دایوپارس، شرکت دایوپارس با مشارکت حقوقی دو شرکت افرنداطلس و شرکتDIO Corporation کره جنوبی و بعنوان Joint Venture بمنظور انتقال تکنولوژیهای نوین در حوزه دندانپزشکی دیجیتال و ایمپلنتولوژی و استفاده از بازارهای منطقه ای، در سال 1395 تاسیس گردید.