کارگاه جراحی زنده کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال با استفاده از سیستم DIOnavi برگزار شد

دوشنبه,14 آگوست, 2017 - 10:12

دایوپارس- کارگاه جراحی زنده کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال با استفاده از سیستم DIOnavi ، در اولین کنگره منطقه ای انجمن دندانپزشکی ایران شاخه خراسان در 12 مردادماه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این جراحی زنده که در سالن ارکیده هتل پردیسان مشهد برگزار شد، پس از معرفی اجمالی سیستم ایمپلنت دیجیتال DIOnavi به حضار، عمل جراحی زنده کاشت ایمپلنت یک روزه بر روی بیمار توسط جناب آقای دکتر حمیدرضا عرب انجام شد.
در این جراحی، پس از کاشت سه ایمپلنت در ناحیه خلفی دهان بیمار توسط جناب آقای دکتر عرب، با همکاری جناب آقای دکتر مقدس متخصص پروتز، جایگذاری اباتمنت های کاستومایز و کراون موقت بیمار با موفقیت به انجام رسید.
همچنین جناب آقای دکتر محسن عباسی متخصص فک و صورت نیز با حضور در این کارگاه در حین عمل جراحی، به توضیح نکات درخور توجه و تبیین مطالبی جهت آشنایی دندانپزشکان با سیستم DIOnavi پرداختند.
گفتنی است که دندانپزشکان حاضر در کارگاه کلیه مراحل ایمپلنت یک روزه با استفاده از سیستم دیجیتال DIOnavi را در این کارگاه مشاهده نمودند و در پایان به تمامی سوالات پاسخ داده شد.
برای مشاهده تصاویر کارگاه جراحی زنده کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال با استفاده از سیستم DIOnavi توسط جناب آقای دکتر حمیدرضا عرب می توانید به اینجا مراجعه نمایید.