برگزاری کارگاه اصول ایمپلنتولوژی دیجیتال DIOnaviدر شیراز

دوشنبه,11 دسامبر, 2017 - 5:27

دایوپارس-  کارگاه “اصول ایمپلنتولوژی دیجیتال DIOnavi” توسط جناب آقای دکتر علی امامی فلوشیپ پروتز و ایمپلنت، نایب رئیس انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس و عضو هیات علمی دانشکه دندانپزشکی دانشگاه آزاد شیراز در سیمنارهای جامع دندانپزشکی  در شیراز برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، این کارگاه در تاریخ 16 آذر ماه از ساعت 11 الی 13 در سالن بین الملل هتل هما شیراز برگزار گردید.

در این کارگاه جناب آقای دکتر امامی با تاریخچه ایمپلنتولوژی و  مشکلات رایج در ایمپلنتولوژی  شروع به صحبت کردند و پس از آن با توضیحاتی در خصوص  روش  conventional ادامه دادند و در انتها به معرفی سیستم DIOnavi  پرداختند.

دکتر امامی مزایای سیستم دیجیتال DIOnavi را شامل دقت بسیار بالای لود ایمپلنت ، تکنیک Flapless  در سیستم DIOnavi، عدم نیاز به Irrigation در حین دریل کردن، گرمای بسیار کم تولید شده در حین فرایند به علت سرعت کم دریل کردن، ، کاهش تعداد دفعات مراجعه، و عدم تحرک دریل ها در  گاید جراحی DIOnavi و غیره دانست.

در کارگاه “اصول ایمپلنتولوژی دیجیتال DIOnavi” که با استقبال زیاد دندانپزشکان حاضر در کنگره روبرو شد، حضار به طرح سوالات خود پرداختند و جناب آقای دکتر امامی  به ارایه پاسخ و خدمات کاربردی DIOnavi اشاره کردند.

سپس در بخش دوم کارگاه، به صورت عملی و Hands-On Case تک واحدی با استفاده از Surgical Guide توسط دکتر امامی از ابتدای جراحی تا مرحله بستن روکش نهایی انجام گردید.

در پایان کارگاه نیز دکتر امامی به سوالات دندانپزشکان در خصوص فرایند استفاده از سیستم پاسخ دادند.