چهارمین دوره DDA) DIO Digital Academy)برگزار شد

یکشنبه,6 نوامبر, 2016 - 7:40

دایوپارس- چهارمین دوره DDA ) DIO Digital Academy) در روز جمعه هفتم آبان ماه در مرکز تخصصی سلامت دهان و دندان مهر گاندی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت دایوپارس، این دوره آموزشی که از سوی این شرکت و با هدف آموزش دندانپزشکی تمام دیجیتال برای اولین بار در سطح کشوربرگزار شد، به جدیدترین مباحث عملی و تئوری در حوزه دندانپزشکی دیجیتال پرداخته شد.
در این دوره، دندانپزشکان حضور به هم رساندند و مباحث مطرح شده به صورت عملی و تئوری در دو دسته جراحی و پروتز ارائه شدند.
در ابتدای این مراسم “مهندس مینایی” مدیرعامل شرکت دایوپارس در خصوص ورود سیستم جدید DIOnavi در کشور اظهار امیدواری کرد و اظهار داشت:
در حال حاضر کل محصولات DIOnavi در داخل کشور تولید می شود که این امر مصادف با Joint Venture افرند اطلس و کمپانی دیو ایمپلنت به نام دایو پارس شده است و همانطور که اطلاع دارید از اول مرداد ماه شرکت دایوپارس رسما فعالیت خود را شروع کرده است.
وی با اشاره به هدف اصلی Joint Venture افرنداطلس با کمپانی دیوایمپلنت خاطرنشان کرد: این همکاری در واقع تسهیل در انتقال تکنولوژی های جدید دندانپزشکی به کشور و استفاده از فرصت های بازارهای جهانی و منطقه ای را فراهم کرده است به طوری که که محصول DIOnavi به عنوان اولین محصول این Joint Venture به بازار معرفی شد.
مدیرعامل شرکت دایوپارس اظهار داشت: DIOnavi به عنوان نسل پنجم دیجیتال گایدد سرجری دو ویژگی دارد؛یکی بحث تمام دیجیتال بودن کل فرایند است و دومین ویژگی آن دقت بسیار بالا و تطابق نتیجه عملی و طرح پلن شده در نرم افزار است.
درادامه برنامه چهارمین دوره DDA) Dio Digital Academy) دکتر” محمد بیات” ریاست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به تدریس و آموزش نحوه استفاده از سیستم DIOnavi پرداختند.
دکتر بیات همچنین به تشریح کلی این تکنیک پرداخت و پس از آن در قسمت عملی دوره آموزشی با استفاده از موتور و کیت های مختلف جراحی کست های دندانی که از قابلیت های زیادی از جمله تفاوت دانسیته استخوانی در قسمت های مختلف کست و امکان انجام سینوس لیفت و … برخوردار بودند، انجام گرفت و دندانپزشکان به صورت عملی به کار هندزآن پرداختند.
در پایان این دوره، عمل جراحی زنده با سیستم DIOnavi بر روی بیمار صورت پذیرفت.
گفتنی است که هدف برگزاری دوره های DDA ) Dio Digital Academy) توسعه دندانپزشکی دیجیتال بوده است و تاکنون نیز تلاش های بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفته است.