نگاهی به حضور دایوپارس در پانزدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان ، فک وصورت ایران

شنبه,11 فوریه, 2017 - 9:43

روابط عمومی- پانزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت به همراه هفتمین همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس و پنجمین همایش محققین جوان جراحی دهان، فک وصورت ایران از ۱۹ الی ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ در هتل المپیک تهران برگزار گردید.
غرفه شرکت دایوپارس، اسپانسر طلایی این کنگره در سالن A جنب ورودی سالن B مستقر بود که در این کنگره محصولات و تکنولوژی های مدرن در دندانپزشکی را برای جامعه دندانپزشکان معرفی نمود.
شرکت دایوپارس با معرفی تکنولوژی نسل پنجم Surgical Guide تحت عنوان DIOnavi اولین شرکت دارای این تکنولوژی در حوزه Digital Dentistry بوده و در این کنگره به معرفی این محصول برای دندانپزشکان پرداخت؛ همچنین شرکت دایوپارس برای اولین بار مواد قالبگیری MARK3 را ارایه و امکان تست محصول و مشاهده کیفیت بالای آن را فراهم کرد که این امر سبب استقبال بسیار زیادی از این محصول گردید.
در سومین روز این کنگره، شرکت دایوپارس اقدام به برگزاری دو کارگاه علمی- آموزشی توسط اساتید به نام کرد که با استقبال تعداد زیادی از دندانپزشکان روبرو شد. کارگاه اول از ساعت 8:30 الی 10:30 روز پنجشنبه 21/11/ 95 با عنوان One Day Implantation & Immediate Loading By Digital Solution در سالن توسکا هتل المپیک با تدریس جناب آقای دکتر بیات ریاست محترم هیات مدیره انجمن جراحان فک و صورت برگزار گردید. در این کارگاه دکتر بیات لزوم استفاده از Digital Dentistry را تشریح کردند و مزایای این روش از جمله دقت بسیار بالا، بدون درد و خونریزی بودن جراحی، توجه دقیق به لندمارک ها ی آناتومیکی و عدم آسیب به آنها ، ارزش افزوده بالا ، صرفه جویی در زمان بیمار و دندانپزشک و …. را تشریح نمودند. پس از آن جراحی زنده ایمپلنت دو واحدی (45 و 46) با کمک سیستم DIOnavi بر روی Case مرد 42 ساله در سالن انجام گردید و حاضرین هم به صورت زنده با جراحی به کمک DIOnavi آشنا شدند. پس از آن دکتر بیات به سوالات دندانپزشکان در خصوص DIOnavi پاسخ دادند.

کارگاه دوم از ساعت 11 الی 13 روز پنجشنبه 21 بهمن ماه با عنوان “Digital Imperssion & CBCT Considerations In DIOnavi Solution” در کلاس 4 هتل المپیک با تدریس اساتید محترم جناب آقای دکتر جهاندیده و جناب آقای دکتر شهاب برگزار گردید.
در این کارگاه جناب آقای دکتر جهاندیده در خصوص مشکلات موجود در قالب گیری سنتی صحبت کردند و لزوم استفاده از روش های دیجیتال در قالب گیری را تشریح کردند؛ سپس به معرفی اسکنر داخل دهانی Trios و نحوه کار با آن پرداختند و ملاحظات و مشکلات موجود و نحوه برخورد با آنها را توضیح دادند و در پایان به سوالات دندانپزشکان در این خصوص پاسخ دادند.

پس از آن جناب آقای دکتر شهاب در خصوص CBCT و پیشرفتهای حاصله تا به امروز ، ویژگی های CBCT مورد نیاز برای ایمپلنت و مسایلی که در کیفیت بالای CBCT بایستی مدنظر دندانپزشکان قرار بگیرد و .. صحبت کردند و در پایان نیز به سوالات حاضرین در این زمنه پاسخ دادند.
درپایان این کارگاه، جناب آقای دکتر جهاندیده نحوه کار با اسکنر داخل دهانی Trios را به وسیله اسکنر موجود در کارگاه آموزش دادند و دندانپزشکان از نزدیک با نحوه کار این اسکنر آشنا شدند.

برای مشاهده بیشتر تصاویر مربوط به این خبر، اینجا مراجعه نمایید.

همچنین برای مشاهده تصاویر کارگاه های برگزار شده می توانید به اینجا مراجعه نمایید.