در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران صورت گرفت؛

معرفی و هندزآن سیستم ایمپلنت دیجیتال DIOnavi

چهارشنبه,15 نوامبر, 2017 - 11:43

دایوپارس_ کارگاه معرفی و هندزآن سیستم ایمپلنت دیجیتال DIOnavi، در هفدهمین کنگره بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران در 27 ام  مهر ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این کارگاه که در سالن پارسه هتل المپیک تهران برگزار شد، سرکار خانم دکتر محدثه حیدری- پریودونتیست و جناب آقای دکتر کاظم هاشمی-پریودونتیست، به معرفی سیستم ایمپلنت دیجیتال DIOnavi پرداختند.

در ابتدای کارگاه دکترحیدری به معرفی کلیات سیستم پرداختند و در خصوص ورود به دنیای دیجیتال ایمپلنت  صحبت کردند؛ پس از آن در خصوص کیت های جراحی سیستم DIOnavi که شامل کیت های Master ، Narrow ،  Sinus Lift Crestal و Anchor است توضیحاتی را ارائه فرمودند.  پس از آن چند Case توسط دکتر هاشمی به صورت هندزآن کار شد که در خصوص هر Case توضیحات مربوط به نحوه استفاده از قطعات و نکاتی که بایستی در حین استفاده مد نظر قرار گیرد را ارایه فرمودند. این Case ها شامل دندان های قدامی، فول و سینوس لیفت بود.

در حین هندزآن دندانپزشکان حاضر در جلسه به طرح سوالات خود پرداختند و آقای دکتر هاشمی و خانم دکتر حیدری به سوالات دندانپزشکان پاسخ دادند .

برای مشاهده تصاویر کارگاه معرفی و هندزآن سیستم ایمپلنت دیجیتال DIOnavi توسط جناب آقای دکتر هاشمی و سرکار خانم دکتر حیدری می توانید به اینجا مراجعه فرمایید.

همچنین برای مشاهده فیلم کامل این کارگاه می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

به گزارش دایوپارس، شرکت دایوپارس با مشارکت حقوقی دو شرکت افرنداطلس و شرکتDIO Corporation کره جنوبی و بعنوان Joint Venture بمنظور انتقال تکنولوژیهای نوین در حوزه دندانپزشکی دیجیتال و ایمپلنتولوژی و استفاده از بازارهای منطقه ای، در سال 1395 تاسیس گردید.