در برگزاری هجدهمین دوره DDA شرکت دایوپارس صورت گرفت؛

معرفی کامل دندانپزشکی دیجیتال در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران

یکشنبه,16 دسامبر, 2018 - 1:39

دایوپارس- در هجدهمین دوره DDA به معرفی کامل دندانپزشکی دیجیتال با حضور جمعی از اعضای هیات علمی و رزیدنت های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران  در تاریخ  19 آذر 97 پرداخته شد.

 

به گزارش خبرنگار دایوپارس،  در این کارگاه یک روزه  جناب آقای دکتر محمد بیات  جراح فک و صورت به تدریس سیستم DIOnavi در حوزه Digital Dentistry پرداختند و در ادامه آقای دکتر احسان مرشدی پروستودنتیست سیستم تمام دندانپزشکی دیجیتال دیونوی را از دیدگاه پروتز بررسی فرمودند.

 

جناب آقای دکتر بیات  بامعرفی  Digital Dentistry ، مزایای سیستم دندانپزشکی دیجیتال در ایمپلنتولوژی را با روش های معمول کاشت ایمپلنت مقایسه کردند.

 

وی دقت پروتزی بالا، از بین رفتن مسایل و مشکلات مربوط به قالبگیری شامل Shrinkage قالب و غیره ، صرفه جویی در زمان بیمار و دندانپزشک، کاهش ریسک Failure و در نهایت رضایت بیمار را از مزایای سیستم ایمپلنت دیجیتال DIOnavi  برشمردند.

 

همچنین ایشان در خصوص مراحل جراحی کیس های پیشرفته نظیر سینوس لیفت و Full Mouth  و کیت های مربوطه توضیحات کاملی بیان نمودند.

 

آقای دکتر احسان مرشدی با بیان  مراحل پروتزی ایمپلنت دیجیتال و به مقایسه روش های مختلف قالبگیری با اسکن داخل دهانی (3shape TRIOS) و همچنین تاریخچه سرجیکال گاید ها ومقایسه آنها پرداختند.

 

پس از طرح مباحث تئوری دندانپزشکان با استفاده از پک های آموزشی و موتور جراحی و کیت های موجود شروع به هندزآن کردند و Case های مختلف سیمپل، سینوس لیفت و انکور را به صورت عملی از ابتدای هندزآن جراحی تا قرار دادن پروتز انجام دادند و همچنین نحوه ثبت سفارش  DIOnavi در پنل دیونوی را آموزش دیدند.

 

برای مشاهده تصاویر مربوط به هجدهمین دوره آموزشی دندانپزشکی دیجیتال شرکت دایوپارس می توانید به اینجا مراجعه نمایید.