شانزدهمين كنگره سالانه انجمن علمي پروستو دونتيست هاي ايران برگزار شد

یکشنبه,11 دسامبر, 2016 - 11:49

دایوپارس – شانزدهمين كنگره سالانه انجمن علمي پروستو دونتيست هاي ايران با حضور جمع کثیری از دندانپزشکان در برج ميلاد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، در این کنگره که از ١٦ الي ١٩ آذرماه ازساعت ٨:٣٠ تا١٧:٠٠ برگزار شد، شرکت دایو پارس از جدیدترین محصولات و تکنولوژی خود رونمایی کرد.
شرکت دایوپارس در این کنگره به معرفی جدیدترین تکنیک جراحی و کاشت ایمپلنت موسوم به “DIOnavi ” پرداخت ؛ همچنین جدیدترین مواد قالب گیری Mark3 محصول شرکت آمریکایی کارگوس را رونمایی کرد.
با استفاده از تکنیک جراحی ایمپلنت موسوم به “DIOnavi ” کل فرآیند جراحی به وسیله فایل قالب دیجیتال یا همان اسکن دهان بیمار و فایلCBCT (رادیوگرافی) فک بیمار در نرم افزار، شبیه سازی می شود و پس از آن، بهترین موقعیت کاشت ایمپلنت با توجه به کیفیت استخوان فک بیمار و محل قرارگیری سینوس یا عصب تعیین خواهد شد و طرح نهایی توسط متخصص فک و صورت یا جراح لثه، موردتایید قرار می گیرد.
همچنین انواع ایمپلنت های DIO و محصولات بهداشت دهان و دندان (اکوآپیک) در این نمایشگاه نیز عرضه شد.
در سومین روز كنگره سالانه انجمن علمي پروستو دونتيست هاي ايران کارگاه ” مدیریت زیبایی در اطراف ایمپلنت با استفاده از پروتزهای موقت و به روش دیجیتال” با ارایه دکتر امید مقدس صورت گرفت که مورد استقبال دندانپزشکان این حوزه قرار گرفت.
در این کارگاه ،دکتر مقدس با اشاره به مدیریت زیبایی اطراف ایمپلنت با استفاده از پروتز موقت به روش دیجیتالی توضیحاتی داد و گقت: به دلیل اندازه گیری دقیق ارتفاع لثه بیمار با استفاده از روش دیجیتال (اسکنرهای داخل دهانی)، ساخت اباتمنت کاستومایزد با دقت بسیار بالایی انجام می گیرد.
همچنین در این کارگاه با نمایش چندین کیس درمانی که توسط دکتر امیدمقدس صورت گرفته بود، انتقال مطالب به صورت جامع صورت پذیرفت.
با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در سیستم DIOnavi و همچنین مزایای این سیستم می توان گفت دسترسی به این نکته یعنی ” مدیریت زیبایی در اطراف ایمپلنت ” با استفاده از DIOnavi برای دندانپزشکان قابل دسترس تر خواهد بود.