رونمایی مجدد اسکنرهای داخل دهانی TRIOS3شرکت 3shape

چهارشنبه,14 ژوئن, 2017 - 4:39

دایوپارس- شرکت دایوپارس به منظور گسترش ارائه خدمات علمی به مشتریان، دوره آشنایی بیشتر با اسکنرهای داخل دهانی TRIOS 3 Scanner را با حضور تمامی پرسنل این شرکت برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این دوره آموزشی علاوه بر مباحثی همچون آشنایی با اسکنرهای داخل دهانی، به نقش اسکنر در کاهش مراحل طرح درمان، کاربردهای اسکنر داخل دهانی (Intra Oral Scanner) برای دندانپزشکان، نرم افزار، مزایا و کاربردها پرداخته شد.
تفاوت Cast Scanner و Intra Oral Scanner (IOS)، قالبگیری دیجیتال وسنتی، جایگزینی اسکنرهای داخل دهانی به جای اسکن قالب گچی، تغییر پارادایم دندانپزشکی، استفاده از تکنولوژی نوری )لیزر و LED ( در ساخت قالب دیجیتال از دهان بیمار، اهمیت روزافزون digital workflow در بیشتر عرصه های دندانپزشکی و بهبود چشمگیر در نتایج قالبگیری دیجیتال به خصوص در موارد فک کامل از جمله مواردی بود که در این دوره به آن اشاره شد.
اسکنر TRIOS3ساخت شرکت 3shape دانمارک، یکی از برترین برندهای جهان در صنعت اسکنر داخل دهانی برای قالب گیری دیجیتال است که کیفیت و کارایی آن در مقالات بسیاری با محصولات مشابه و روش های سنتی مقایسه شده و همواره جزء برترین محصولات رده بندی شده است.
از نکات نشان دهنده کیفیت برتر این محصول، سرعت، دقت، صحت و تطابق بالای قالب با رنگ واقعی و شرایط دهان بیمار است.
همچنین از مزایای سیستم می توان به سرعت بالای اسکن ) اسکن کل دهان بیمار در زمانی حدود 5 دقیقه(، کاهش مراحل و زمان برای پزشک و بیمار، دقت کلینیکی بالا، قابلیت ایجاد مدل جدید در صورت بروز خطا، حذف متریال قالب گیری در اکثر موارد و رنگ واقعی مدل اشاره کرد.
گفتنی است که این دوره آموزشی آشنایی با اسکنرهای داخل دهانی دایوپارس به صورت زنده از اینستاگرام DIOPars پخش شد.