برگزاری دهمین دوره DDA با حضور جمعی از دندانپزشکان کشور

شنبه,9 دسامبر, 2017 - 4:41

دایوپارس- دهمین دوره DDA با حضور جمعی از دندانپزشکان محترم از استان های مختلف کشور در کلینیک تخصصی دهان و دندان مهر گاندی در تاریخ 10 آذر ماه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، جناب آقای دکتر محمد بیات ریاست محترم هیات مدیره انجمن جراحان فک و صورت به تدریس سیستم DIOnavi در حوزه Digital Dentistry پرداختند.

جناب آقای دکتر بیات به معرفیDigital Dentistry  پرداختند و مزایای سیستم دیجیتال در دندانپزشکی را با روش های معمول کاشت ایمپلنت مقایسه کردند.

وی کاهش مراحل بدون ارزش افزوده در حین مراحل مختلف کاشت ایمپلنت، دقت پروتزی بالا، فراهم بودن امکان ذخیره و بازبینی وضعیت هر بیمار از فایل ها و اسناد موجود، از بین رفتن مسایل و مشکلات مربوط به قالبگیری شامل Shrinkage قالب و غیره ، صرفه جویی در زمان بیمار و دندانپزشک، کاهش ریسک     Failure  و در نهایت رضایت بیمار را از مزایای سیستم DIOnavi برشمردند.

در ادامه جناب آقای دکتر احسان مرشدی متخصص پروتز و استادیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه زنجان به معرفی کیت های DIOnavi شامل کیت اصلی Master  و کیت های جانبی شامل کیت های Narrow, Crestal Sinus Lift, Anchor   پرداختند و دو کیت Master و Narrow را توضیح دادند.

پس از طرح مباحث تئوری دندانپزشکان با استفاده از پک های آموزشی و موتور جراحی و کیت های موجود شروع به هندزآن کردند و Case  های مختلف را به صورت عملی از ابتدای هندزآن جراحی تا قرار دادن پروتز انجام دادند.

در حین هندز آن دندانپزشکان حاضر به طرح سولات خود پرداختند و دکتر مرشدی دندانپزشکان را راهنمایی کردند.
همچنین دندانپزشکان با اسکنر داخل دهانی Trios به صورت عملی نحوه اسکن کردن و کار با نرم افزار  و همچنین نحوه دریافت سفارشات  DIOnaviرا آموزش دیدند.

برای مشاهده تصاویر دهمین دوره DDA می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

به گزارش دایوپارس، شرکت دایوپارس با مشارکت حقوقی دو شرکت افرنداطلس و شرکتDIO Corporation کره جنوبی و بعنوان Joint Venture بمنظور انتقال تکنولوژیهای نوین در حوزه دندانپزشکی دیجیتال و ایمپلنتولوژی و استفاده از بازارهای منطقه ای، در سال 1395 تاسیس گردید.