دندانپزشکی دیجیتال متمایز در سرعت و دقت

یکشنبه,25 دسامبر, 2016 - 2:45

دایوپارس-  مدیر لابراتوار “مهتاب” با 27 سال سابقه فعالیت در حوزه دندانسازی بر این باور است که رشد سریع دندانپزشکی و دندان‌سازی دیجیتال و ورود آن به ایران باعث شده تا لابراتورهای داخل کشور نیز به استفاده از این روش نوین بپردازند.

“اکبر حیدری” که از سال 68وارد حرفه دندانسازی شده اند، در گفت و گو با خبرنگار شرکت دایوپارس اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر لابراتوارهای داخل کشور بمنظور همگام بودن با آخرین تکنیک های روز؛ به سرمایه‌گذاری و دریافت جدیدترین تکنولوژی از طریق شرکت‌های بازرگانی اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به ورود دندان‌سازی دیجیتال به لابراتوارها و افزایش سرعت فراگیرشدن آن، تصریح کرد: هم اکنون با استفاده از روش دیجیتالی و تکنولوژی CAD/CAM می توان گفت که با این روش، سرعت و دقت کار به شدت افزایش یافته و در نهایت این امر منجر به رضایت مشتری و دندانپزشک می شود چرا که در این زمینه با روند درمانی بهتری روبرو می شویم.

مدیر لابراتوار “مهتاب” با اشاره به خرید دستگاه های دیجیتالی از شرکت دایوپارس افزود: در حال حاضر دایوپارس یکی از شرکت های فعال در زمینه دندانپزشکی دیجیتال است که توانسته با بررسی مشکلات در حوزه دندانسازی به واردات بهترین دستگاه ها که مورد نیاز عموم لابراتواریست ها می باشد، بپردازد.

حیدری با اشاره به برخورداری شرکت دایوپارس از میلینگ سنتر فعال که موجب رضایت خاطر مشتریان شده است، افزود: با وجود میلینگ سنتر، تکنسین‌ها می‌توانند با کمک اینمرکز در عین کسب آموزش مناسب، محصول نهایی با کیفیت عالی را نیز به مشتریان خود ارائه دهند.

مدیرلابراتوار”مهتاب”افزود:دقت بالای دستگاه و سرعت بسیار مناسب اسکن و طراحی دقیق از مهمترین دلایل انتخاب اسکنر سه‌بعدی Deluxe برای من بوده است؛ هرچند پشتیبانی از دایره‌ی گسترده‌ای از سیستم‌های ایمپلنتی باعث شده تا تکنسین‌های بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در این زمینه ترغیب شوند.در پایان وی  با اشاره به گذراندن دوره های متعدد دندانپزشکی دیجیتال در کشورهای ژاپن ، مالزی و آلمان گفت: دندانپزشکی دیجیتال با سبقت گرفتن از روش های سنتی توانسته است تحولی در شگرف در علم دندانپزشکی نوین ایجاد نماید.