جلسه درون سازمانی لانچ موتور پیزوسرجری برگزار شد

دوشنبه,12 فوریه, 2018 - 2:56

دایوپارس- جلسه لانچ موتور  پیزوسرجری surgery star plus، در روز چهارشنبه 18 بهمن 96 در شرکت دایوپارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، در این جلسه، کلیه تیم های فروش، بازاریابی و آموزش شرکت دایوپارس حضور داشتند و آموزش های متنوعی در خصوص این محصول ارائه شد.

معرفی مفهوم پیزوالکتریک و فلسفه استفاده از آن در جراحی های استخوان. بررسی تاریخچه استفاده از پیزوالکتریک در دندانپزشکی و سیر تاریخی آن از جمله مطالبی بود که در  این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

آشنایی با مزایای پیزوسرجری شامل حفاظت از غشای سینوس، حفاظت از عصب، کارآیی در جراحی های دقیق، ايجاد محيط بدون خونریزی (در زمان برش)، کنترل بیشتر در حین جراحی، دقت بیشتر در حین جراحی، کاهش استرس حين جراحی، پاسخ مطلوب استخوانی پس از جراحی و قابلیت برش انتخابی می شود.

پیزوسرجری مزایای زیادی را برای عمل جراحی دهان به همراه دارد. در جراحی های سنتی، معمولا تخریب بخشی از بافت نرم اجتناب ناپذیر است. اما پزشکی که پیزو سرجری را آموزش دیده است، می تواند روش هایی مانند خارج کردن دندان، ،درمان پریودنتال، آماده سازی محل کاشت، گسترش ریج و غیره  را با دقت بسیار بیشتری و با از دست دادن حداقل بافت نرم انجام دهد.

مرور برخی کیس های جراحی شده با موتور پیزوسرجری، معرفی دستگاه surgery star plus  ساخت شرکت dmetec  کره جنوبی، آشنایی عملی با نحوه راه اندازی و کارکرد دستگاه و انجام هندزآن روی پوست تخم مرغ، بررسی بازار محصولات مشابه در ایران، شامل معرفی برندهای حاضر، ویژگی های هر برند و قیمت و نحوه عرضه آن از جمله مباحثی بودند که در این جلسه به آن پرداخته شد.

در انتهای جلسه، حاضران پرسش ها و نظرات خود را در خصوص این محصول مطرح کردند و در خصوص هر یک از آنان بحث و تبادل نظر بین اعضای تیم صورت پذیرفت تا آشنایی بیشتر آنها با این محصول حاصل شود.

گزارش تصویری این جلسه به شرح زیر است:

 

پسزوسرجری