با همکاری کمپانی بوتیس و شرکت دایوپارس برگزار می شود؛

برگزاری کارگاه “مداخلات معمول و اندیکاسیون های کلینیکی در جراحی ایمپلنت و لثه”

چهارشنبه,15 نوامبر, 2017 - 5:12

دایوپارس- کارگاه Frequent interventions and clinical indications in periodontal and implant surgery کمپانی بوتیس توسط جناب آقای دکتر دیوید بوتوند(DAVID BOTOND) در روز پنج شنبه ۹ آذر از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در محل سالن کنفرانس کلینیک مهرگاندی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دایوپارس، موضوع سخنرانی این کارگاه  به شرح زیر می باشد:

انتخاب مناسب روش های جراحی مانند شیوه درمان تحلیل لثه و استخوان اطراف دندان ها، نقشی حیاتی در روند درمان بیمار دارد. همچنین اهمیت بسیاری دارد که بایومتریال مناسب برای جراحی ایمپلنت استفاده شود.

راهکارهای متنوعی برای درمان ایمپلنت در وضعیت های مختلف تحلیل افقی یا عمودی استخوان تشریح شده و شیوه های مختلف افزایش حجم استخوان فک در اطراف دندان ها و ایمپلنت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نهایتا به نظر می رسد که طراحی مناسب flap و انتخاب صحیح graft کلید دستیابی به نتایج قابل پیش بینی در درمان باشد.

گفتنی است که دکتر دیوید بوتوند تحصیلات دندانپزشکی و تخصص پریودنتولوژی را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه Szeged در سال 2007 به پایان رساند و از آن زمان در همان دانشکده در حال تدریس به دانشجویان می باشد.

وی از اعضای هیئت مدیره انجمن پریودنتولوژی مجارستان و سخنران بسیاری از رویدادهای پریودنتولوژی و ایمپلنتولوژی در سطح جهانی می باشد.

از زمینه های تحقیقاتی مورد علاقه دکتر بوتوند می توان مواردی مانند درمان بدون جراحی لثه، جراحی پلاستیک لثه و مدیریت بافت نرم و سخت در ایمپلنتولوژی را نام برد.

کارگاه بوتیس ایمپلنت