برگزاری اولین سمینار آموزشی امتیازی “کامپلیکیشن های درمان ایمپلنت” در استان البرز

پنج‌شنبه,12 ژانویه, 2017 - 9:33

روابط عمومی- شرکت DioPars و دانشکده دندانپزشکی البرز، اولین سمینار آموزشی امتیازی با موضوع “کامپلیکیشن های درمان ایمپلنت” به همراه معرفی روش های نوین دندانپزشکی دیجیتال را در 17 دی ماه سال جاری در استان البرز برگزار نمود.
به گزارش خبرنگار شرکت دایوپارس، این سمینار یک روزه با تدریس جناب آقای دکتر رسول حیدری با موضوع علل شکست ایمپلنت و جناب آقای دکتر محسن عباسی با موضوع کامپلیکیشن های درمان ایمپلنت برگزار شد.
در ابتدای این دوره، جناب آقای دکتر حیدری به معرفی علل شکست ایمپلنت از زوایای مختلف پرداختند و سپس جناب آقای دکتر عباسی جنبه های مختلف کامپلیکیشن های درمان ایمپلنت را بیان نمودند.
از جمله مباحث مطرح شده در این دوره، می توان به کامپلیکیشن های جراحی، بیولوژیک، تکنیکی و زیبایی پس از درمان ایمپلنت به همراه معرفی جدیدترین روش های نوین دندانپزشکی دیجیتال (DIOnavi ) اشاره کرد.
نتایج نظرسنجی از میزان رضایت بالای دندانپزشکان در این دوره حکایت داشت و 4.25 امتیاز بازآموزی به دندانپزشکان شرکت کننده تعلق گرفت.
گفتنی است که این سمینار با استقبال بیش از 50 دندانپزشک استان البرز از ساعت 8:30 الی 12:30 روز جمعه 17 دی ماه در دانشکده دندانپزشکی البرز برگزار گردید.