اولین کنگره دندانپزشکی نقش جهان اصفهان برگزار شد

شنبه,26 آگوست, 2017 - 2:07

دایوپارس- شرکت دایوپارس با حضور در اولین کنگره دندانپزشکی نقش جهان که در هتل عباسی اصفهان از 1 تا 3 شهریورماه برگزار شد، به ارایه آخرین دستاوردهای کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال پرداخت.
به گزارش خبرنگار دایوپارس، این شرکت با حضور در این کنگره به عنوان اسپانسر طلایی به معرفی و نمایش جدیدترین محصولات خود در حوزه دندانپزشکی دیجیتال پرداخت.
همچنین شرکت دایوپارس در پنجشنبه2 شهریورماه سال جاری، کارگاه دندانپزشکی دیجیتال با محوریت کاشت ایمپلنت به روش دیجیتالی و کاربرد اسکنرهای داخل دهانی در دندانپزشکی دیجیتال را برگزار کرد.
گفتنی است که این کارگاه در دو قسمت و با حضور دو سخنران، در سالن ارکیده هتل عباسی اصفهان برگزار شد.
در بخش اول کارگاه دکتر وحید اصفهانیان با محوریت جراحی دیجیتال ایمپلنت One Day Implantation با استفاده از سیستم DIOnavi ( کاشت ایمپلنت به روش دیجیتالی ) سخنرانی کرد و در بخش دوم نیز، دکتر رامین مشرف به بیان مطالبی در خصوص کاربردهای اسکنرهای داخل دهانی در دندانپزشکی دیجیتال و راه حل های پروتزی پرداخت.
تیم کارشناسان فروش و فنی شرکت دایوپارس با حضور در غرفه شرکت دایوپارس و ارائه اطلاعات و معرفی محصولات مرتبط با دندانپزشکی دیجیتال مانند سیستم DIOnavi و دموی اسکنر های داخل دهانی 3shape پذیرای دندانپزشکان محترم بودند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از اولین کنگره دندانپزشکی نقش جهان اصفهان می توانید به اینجا مراجعه نمایید.