آینده روشن کدکم در دندانپزشکی دیجیتال

یکشنبه,6 نوامبر, 2016 - 9:23

دایوپارس-  مدیر لابراتوار «فراز» معتقد است که از بدو ظهور دندانپزشکی و دندان‌سازی دیجیتال، لابراتورهای داخلی نیز بمنظور همگام بودن با آخرین تکنولوژی؛ به سرمایه‌گذاری و دریافت جدیدترین تکنولوژی از طریق شرکت‌های وارد کننده، اقدام کرده‌اند.
«فرهاد فخرکننده» در گفت و گو با خبرنگار شرکت دایوپارس اظهار داشت: دایوپارس یکی از شرکت های فعال در زمینه دندانپزشکی دیجیتال است که توانسته با برخورداری از میلینگ سنتر فعال، رضایت خاطر مشتریان را فراهم کند. چرا که با وجود این میلینگ سنتر، تکنسین‌ها می‌توانند با کمک این مرکز در عین کسب آموزش مناسب، محصول نهایی با کیفیت عالی را نیز به مشتریان خود ارائه دهند.
وی افزود: بر همین اساس با مطالعه و بررسی‌های متفاوتی که در داخل و خارج از کشور انجام دادیم،اسکنر deluxe را انتخاب کردیم، چرا که این محصول دارای دقت بالا و کاربری آسان است.
مدیر لابراتوار فراز با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته بحث وجود CAD/CAM در لابراتوار دور از ذهن بود، گفت: علیرغم تصور بیشتر فعالان این حوزه، دندان‌سازی دیجیتال به لابراتوارها ورود کرده و به سرعت فراگیر شده است به طوری که آینده متعلق به لابراتوارهای دندان‌سازی دیجیتال خواهد بود.